کیا آپ وزن کم کرنے کی کوشش کر رہے ہیں ، لیکن کامیابی نہیں مل رہے ہیں؟

Expert Author Chetan Kadam
موٹاپا! کیا آپ اس لفظ سے ڈرتے ہیں؟ کیا آپ بھی اسی پریشانی کا شکار ہیں؟ کیا آپ زیادہ وزن کی وجہ سے اپنا وقار کھو رہے ہیں؟ کیا آپ وزن کم کرنے کی کوشش کر رہے ہیں ، لیکن کامیابی نہیں مل رہی ہے؟ خوراک والے لوگ آپ کی ظاہری شکل کا مذاق اڑا رہے ہیں؟ کیا آپ اپنے پسندیدہ کپڑوں میں فٹ نہیں ہو رہے ہیں؟ اگر آپ ان سارے سوالوں کا جواب ڈھونڈنا چاہتے ہیں تو آپ کو پہلے یہ سمجھنے کی ضرورت ہوگی کہ موٹاپا کیا ہے۔

زیادہ وزن اور موٹاپا دونوں وزن کے حدود کے لیبل ہیں جو عام طور پر دی گئی اونچائی کے ل healthy صحت مند سمجھے جاتے ہیں۔ اس وقت ہوتا ہے جب آپ روزانہ کی سرگرمیوں میں جلنے سے زیادہ کیلوری کھاتے ہیں۔ آج کے مصروف شیڈول اور جنک فوڈ کی عادات میں ، یہ مسئلہ بہت عام ہے۔ یہ مسئلہ آپ کی شکل کو متاثر نہیں کرتا ، بلکہ آپ کو سنگین بیماریوں جیسے ذیابیطس ، دل کی بیماری ، گٹھیا ، گاؤٹ اور دیگر دائمی بیماریوں کا بھی زیادہ خطرہ بناتا ہے۔

بہت سی وجوہات ہیں جو موٹاپے کا سبب بنتی ہیں ، جس میں ناقص غذا ، گستاخانہ طرز زندگی ، نامکمل نیند ، عمر ، حمل وغیرہ شامل ہیں۔ کچھ طبی حالتیں جیسے اوسٹیو ارتھرائٹس ، پولیسیسٹک انڈاشی سنڈروم وغیرہ بھی موٹاپے کا سبب بن سکتے ہیں۔

فکر نہ کرو! قدرتی طور پر موٹاپے کا مقابلہ کرنے کے لئے طرز زندگی کی تبدیلیوں کو اپنانا بہت ضروری ہے۔ اس کے علاوہ ، وزن کم کرنے کے ل easy آپ آسان اور موثر گھریلو علاج کا انتخاب کرسکتے ہیں۔ کھانے کی عادات وزن کم کرنے کے سفر میں بہت فرق کرتی ہیں۔ موٹاپا سے لڑنے کے ل food کھانے کے موثر اجزاء یہ ہیں۔

لیموں کا رس: وٹامن بی ، وٹامن سی کی کثرت کے ساتھ ،
کیلشیم ، میگنیشیم ، آئرن ، زنک اور فاسفورس ، یہ۔
جوس ہاضمہ بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے اور اس میں شراکت کرتا ہے۔
جسم کو مطلوبہ غذائی اجزاء حاصل کرنے میں مدد کے لئے سم ربائی۔
زیادہ چربی کو کم.
ایلو ویرا: یہ میٹابولزم کو متحرک کرتا ہے ، غیر استعمال شدہ متحرک اور توانائی کی کھپت میں اضافہ کرتا ہے۔ انگور یا لیموں جیسے لیموں کے جوس کے ساتھ یا صرف پانی کے ساتھ گودے کو جوڑ کر فائدہ مند استعمال کریں گے۔
گرین ٹی: یہ وزن میں کمی کو فروغ دینے کے لئے قدرتی علاج کے طور پر جانا جاتا ہے۔ یہ پولیفینولز کا ایک بھرپور ذریعہ ہے اور یہ چربی جذب کو محدود کرنے اور چربی کے استعمال کی صلاحیت میں اضافہ کرکے وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

ایپل سائڈر سرکہ: یہ جسم کی چربی کو توڑنے میں مدد کرتا ہے اور اس وجہ سے زیادہ چربی جمع ہونے سے بچاتا ہے۔ ایک گلاس پانی میں دو چمچ ففلیٹرڈ سیب سائڈر کا سرکہ شامل کریں اور فائدہ مند نتائج دیکھنے کیلئے روزانہ صبح پئیں۔ اس کے مجموعی اثر کو بڑھانے کے ل You آپ ایک چمچ لیموں کا رس بھی شامل کرسکتے ہیں۔

سالن کے پتے: یہ پتے پروٹین ، کاربوہائیڈریٹ ، فائبر ، معدنیات ، کیروٹینز ، نیکوٹینک ایسڈ ، وٹامن اے اور سی ، آکسالک ایسڈ وغیرہ سے بھر پور ہوتے ہیں تاکہ جمع شدہ چربی کو کم کرسکیں۔ وزن میں کمی کے صحت مند اثرات کا تجربہ کرنے کے لئے 3 تازہ پتے روزانہ صبح 3 سے 4 ماہ تک کھائیں۔

گوبھی: فائٹو کیمیکلز کے قدرتی ذرائع کے ساتھ ، یہ ایسٹروجن میٹابولزم کی عدم توازن کو بہتر بناتا ہے اور قدرتی طور پر وزن کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

شہد اور دار چینی: یہ قدرتی مصنوعات جب آپس میں مل جاتی ہیں تو ، وہ چربی تحول کو فروغ دیتے ہیں اور زیادہ چربی کی کمی کو ظاہر کرتے ہیں۔ ان دونوں اجزاء کو ایک کپ گرم پانی میں ملا کر صبح اور رات اسے پی لیں اضافی چربی کو کم کرنے میں مدد ملے گی۔

سونف: ان بیجوں میں وزن کم کرنے میں مدد کرنے کے لئے مویشیٹک خصوصیات ہوتے ہیں۔ اس میں صحت مند وزن میں کمی کی تائید کے لn ضروری تیل ، ٹیننز ، فلیوونائڈز ، سیسکوپیرینز وغیرہ بھی شامل ہیں۔

صحت مند کھانے کی عادات کے ساتھ آپ کے طرز زندگی میں کچھ تبدیلیاں لائیں۔ باقاعدگی سے ورزش ، یوگا ، کارڈیو تحول کو بڑھانے میں مدد کریں گے اور جلدی سے چربی کو کم کردیں گے۔ آپ کے جسم کو ہائیڈریٹ رکھنے اور تمباکو نوشی اور شراب چھوڑنے سے بھی وزن میں کمی کے عمل میں فائدہ مند اثرات مرتب ہوں گے۔

Post a Comment

0 Comments