وزن میں کمی بمقابلہ وزن میں اضافہ۔

Expert Author Norma Holt
پچھلے چند ہفتوں میں میرے اچانک دل کا دورہ پڑنے سے مجھے مقامی اسپتال کے کارڈیالوجی وارڈ میں بھیج دیا گیا۔ اگرچہ یہ سوچنا کہ میرا جسم عام طور پر صحتمند تھا اور چونکہ میں چینی یا نمک نہیں لیتا ہوں اس لئے میں وارڈ میں پیش کردہ کھانے پر کسی حد تک حیران رہ گیا۔ میں نے اپنی غذا سے جو چیز خارج کردی تھی اس میں سے زیادہ تر پہلے دن کے دوران دوپہر کے کھانے اور رات کے کھانے کے لئے ٹرے پر پیش کیا گیا۔

کھانے میں نہ صرف چینی اور نمک شامل تھا بلکہ اس میں وافر مقدار میں بھی موجود تھا۔ وارڈ میں دوسرے مریضوں کا مشاہدہ کرنا انتہائی واضح حالت میں زیادہ وزن تھا۔ یہ سوال ہم سب کو درپیش ہے کہ اس سے کیسے نجات حاصل کی جائے؟

جب کہ میری ٹانگیں ، بازو اور اوپری جسم نسبتا fat چربی سے پاک ہیں میرا وسطی اسپیئر ٹائر اور ضروری اعضاء کے آس پاس واضح گہری چربی کو منتقل کرنا ناممکن لگتا ہے۔ جم میں 2 سال اور کم گوشت اور زیادہ مچھلی کی محتاط غذا میں کوئی تبدیلی دیکھنے میں نہیں آئی۔

تو میں کیا غلط کر رہا ہوں؟ وزن میں کمی کے حصول کے ل I مجھے کیا اقدامات اٹھانے کی ضرورت ہے جب یہ سب کچھ وزن میں اضافے کے بارے میں ہو؟ مؤخر الذکر کئی سالوں سے بدلا ہوا طرز زندگی اور زیادہ بیہودہ سلوک کا ڈھیر لگا رہا ہے۔ اگلا سوال یہ ہے کہ اس سے میرے دل پر کیا اثر پڑتا ہے؟

خارج ہونے سے قبل انجام دیئے گئے انجیوگرام میں دکھایا گیا تھا کہ خون کا جمنا یا رکاوٹ اس حملے کا ذمہ دار نہیں ہے۔ تو یہ کیا تھا؟

ایک حالیہ سی ٹی انجیوگرام نے دکھایا کہ خون کی ایک تنگ نالی کا ایک ممکنہ سبب ہے اور ایک اور حملے کا امکان تشویشناک ہے۔ ڈاکٹر نے مجھے بتایا کہ مجھے برتن کھولنے اور اس سے ہونے سے بچنے کے ل probably ممکنہ طور پر ایک کام کی ضرورت ہوگی۔

اب بھی یہ سوال باقی ہے کہ چربی سے کیسے نجات حاصل کی جا that جس کی وجہ سے میری کمر کی لکیر اتنی لمبی ہے۔ میں شراب یا سگریٹ نہیں پیتا۔ نہ ہی میں ٹیک آف کاؤنٹروں یا سپر مارکیٹوں سے 'گڈیز' کھا سکتا ہوں۔ میری صرف لذت کچی بادام ہے جس پر میں پہلے سے کہیں زیادہ عادی لگتا ہوں۔

اگر کوئی سبھی صحیح کام کررہا ہے اور پھر بھی اسے دل کا دورہ پڑنے یا ذیابیطس کا خطرہ ہے تو وزن میں کمی کے حصول کا ایک زیادہ سیدھا اور آسان طریقہ ہونا ضروری ہے۔ بدقسمتی سے ، مجھے اس جاری دشواری کا حل نہیں ملا۔

نورما ہولٹ کے پاس ایسا علم ہے جو اسے بہت سارے معاملات کو سمجھنے کے قابل بناتا ہے۔ سیاست ، صحت ، معاشرتی اور طرز عمل کے مسائل عموما discussion اس کی فہرست میں بحث و مباحثے کے ساتھ ہی روحان کائنات اور دوبارہ جنم لینے کے ساتھ کوئی کام نہیں کرتے ہیں ، جس کا انہیں تجربہ ہوتا ہے۔ وہ اپنے کسی بھی قارئین کی بات سن کر خوشی محسوس کرتی ہے۔

Post a Comment

0 Comments