وزن میں کمی کے سرجری لاگت کا گائیڈ۔

Expert Author Siddharth Burman
آج کی دنیا میں ، موٹاپا اگلی انسان ساختہ وبا ہے جس پر عالمی ادارہ صحت کی فوری توجہ کی ضرورت ہے۔ صورتحال کی عجلت کو اس حقیقت سے سمجھا جاسکتا ہے کہ ہم میں زیادہ وزن والے بالغوں کی نسبت موٹے موٹے بالغ ہیں۔ اس طرح ہم آپ کو وزن کم کرنے کے لئے سرجری لاگت کا ایک گائڈ پیش کرنے والے تمام راستوں کا احاطہ کرنے کے لئے جو بیرون ملک وزن میں کمی کی سرجری کروانے کی تمام گہرائی سے تفصیلات فراہم کرے گا۔

انتہائی موٹاپا ، جسے موبر موٹاپا بھی کہا جاتا ہے ، ایک فرد کو متعدد صحت کی حالتوں کا خطرہ بڑھاتا ہے۔ اس میں ہائی بلڈ پریشر ، ذیابیطس ، کورونری دل کی بیماری (سی ایچ ڈی) ، اور دیگر مہلک واقعات جیسے اسٹروک اور دل کا دورہ شامل ہیں۔

ایسے معاملات میں مجموعی طرز زندگی میں مستقل تبدیلیاں شامل کرنا وقت کی ضرورت بن جاتی ہے۔ وزن کم کرنے کے لئے غذا کی انتظامیہ ، جسمانی ورزش اور صحت مند طرز زندگی میں تبدیلیوں کی ضرورت ہے۔ تاہم ، اس نقطہ نظر سے شاذ و نادر ہی موٹاپا رکھنے والے لوگوں کے لئے کام کرنے کی کوشش ہوتی ہے۔

ان لوگوں کے لئے جو انتہائی موٹے ہیں ، وزن کم کرنے کی سرجری ایک اور آسان وزن اور اضافی وزن کا انتخاب کرنے والا امیدوار اختیار ہے۔ تاہم ، یہ صرف ایک سرجری نہیں ہے۔ مریض کو صحت مند طرز زندگی کے لئے زندگی بھر کا عہد کرنے کی ضرورت ہے۔ ایسی وابستگی کی عدم موجودگی میں ، مطلوبہ نتائج کا مشاہدہ کرنا مشکل ہے۔

تبدیل شدہ طرز زندگی کے مطابق بننے میں ناکامی کا براہ راست اثر کل لاگت پر پڑتا ہے جو بعد میں مریض کو اٹھانا پڑ سکتا ہے۔ اس میں جیب سے باہر ہونے والے اخراجات شامل ہیں جو مریض موٹاپا سے منسلک کوموربائڈیزٹی کے انتظام کے ل pay ادا کرتے ہیں۔

اس وزن میں کمی کی سرجری لاگت گائیڈ میں ، ہم نے تین سب سے عام باریاٹرک طریقہ کار یعنی آستین گیسٹریکومی ، گیسٹرک بائی پاس اور گیسٹرک بینڈ کے اخراجات مرتب کیے ہیں۔ مزید برآں ، یہ کچھ عوامل کی جانچ پڑتال کرتا ہے جو مجموعی اخراجات ، جیب سے باہر اخراجات ، اور باریٹرک سرجری کو مزید معاشی بنانے کے طریقوں پر قابو رکھتے ہیں۔ آخر میں ، ہم میڈیکل ٹورازم کی سب سے مشہور مقامات میں وزن میں کمی کی سرجری کروانے والے کچھ بہترین اور عالمی سطح پر مشہور اسپتالوں کی فہرست دیتے ہیں۔

وزن میں کمی کی سرجری کی اقسام: فرق جانیں۔

وزن میں کمی کی سرجری کی تین بڑی قسمیں ہیں جن سے موٹے افراد انتخاب کرسکتے ہیں۔ تاہم ، ان میں سے ہر ایک کی سرجری کے لئے اہلیت کے معیار مختلف ہیں۔ مثال کے طور پر ، 40 سے زیادہ باڈی ماس ماس انڈیکس (BMI) والے افراد آستین کے گیسٹریکٹومی عمل کے ل. موزوں امیدوار ہیں نہ کہ گیسٹرک بینڈنگ۔

پوری دنیا میں بیریٹرک سرجری کی لاگت۔

اگرچہ ہر طرح کے وزن میں کمی کی سرجری کا حتمی مقصد ایک ہی ہے ، مطلوبہ نتائج حاصل کرنے کے ل the نقطہ نظر مختلف ہے۔ نقطہ نظر میں فرق کی وجہ سے ، باریاٹرک سرجری کی لاگت مختلف ہے۔ مزید برآں ، وزن کم کرنے کی ہر قسم کی سرجری کے لئے وقت کے حوالے سے مختلف مہارت ، مہارت کی سطح ، اور سرمایہ کاری کی ضرورت ہوتی ہے۔ یہ تمام وجوہات ہر سرجری کی لاگت میں بھی حصہ ڈالتی ہیں۔

یہ دیکھا جاسکتا ہے کہ وزن کم کرنے کی ایک خاص قسم کی سرجری کی قیمت ایک ملک سے دوسرے ملک میں مختلف ہوتی ہے۔ ہندوستان میں آستین کے معدے کی لاگت صرف 000 4000 ہے لیکن اسی طریقہ کار کی قیمت امریکہ میں 00 20000 تک ہوسکتی ہے۔ ایک خاص طبی طریقہ کار کی لاگت ان قوانین پر تھوڑی بہت انحصار کرتی ہے جو صحت کی سہولیات پر حکمرانی کرتے ہیں۔

باریٹرک سرجری کی لاگت کو کنٹرول کرنے والے عوامل۔

مندرجہ ذیل کچھ عوامل ہیں جو کسی خاص ملک میں بیریٹرک سرجری کی لاگت کو کنٹرول کرتے ہیں۔

سرجن ، اینستھیسیولوجسٹ ، اور معاون عملے کی فیس۔
اینستھیزیا کی فیس
قابل استعمال سامان اور دیگر ادویات کی قیمت۔
کمرے کے چارجز ، آپریشن تھیٹر (OT چارجز) ، اور انتہائی نگہداشت یونٹ (ICU) کے معاوضے۔
پری سرجری لیب ٹیسٹ اور ایکسرے چارجز۔
استعمال شدہ گیسٹرک بینڈ کا معیار (اگر قابل اطلاق ہو)
ملک اور اسپتال کا انتخاب۔

Post a Comment

0 Comments